Παρασκευή, 14 Μαΐου 2010

Η αυτομόρφωση της πλέμπας και τα δάκρυα της Άννας Δ.

Λυσσάξανε με την δια βίου μάθηση στο υπουργείο Παιδείας-μέχρι και όνομα του έχουν αλλάξει. Αυτομόρφωση το θέμα της σημερινής (14/5/2010)εξετάσης της Νεοελληνικής Γλώσσας. Και να δεις πώς το ρωτούσε...

Α ναι!"Προτείνετε τρόπους πραγμάτωσής της σε όλη τη διάρκεια της ζωής του ανθρώπου". Επιχειρήματα-τρόποι κλειδιά: οικογένεια και προσωπική πρωτοβουλία. Προς θεού!Μη και ζητήσεις μη εμπορευματοποίηση των Γραμμάτων και των Τεχνών. Η οικογένεια-αίτιο που στοιχειώνει κάθε σχεδιάγραμμα των εκθεσάδων- και η προσωπική πρωτοβουλία είναι οι βασικοί τρόποι αντιμετώπισης του φαινομένου της αμάθειας, της αποστασιοποίσης από την Γνώση και άλλα τέτοια κουλτουριάρικα παύλα επικριτικα προς τους αδαείς και τους αμόρφωτους.

Αχ κι αυτό το κείμενο...Τι ωραία που την θέτει την ανασφάλεια,την μη σταθερότητα στην εργασία-αυτή τη μαλακία που κάποτε τη θεωρούσαμε κεκτημένο δικαίωμα. Είναι καλό λέει ν'αλλάζουμε δουλειά δύο και τρεις φορές στη ζωή μας γιατί υπάρχει δια βιου μάθηση. Κουβέντα για τις ανεξέλεγκτες τιμές των βιβλίων, κουβέντα για την ευθύνη της Πολιτείας,όπως την λένε στην έκθεση,κουβέντα για τον ελεύθερο χρόνο που έχει γίνει πιο σπάνιος κι από τυραννόσαυρο,κουβέντα για το εκπαιδευτικό.

Μεταξύ δουλειάς από την αυγή ως τη δύση και "τρέχω να προλάβω να πάω το παιδί στα αγγλικά" υπάρχει άφθονος χρόνος να διαβάσεις Ντυρκέμ, Ρουσσώ ...Να αυτομορφωθείς ρε παιδί μου.

Να μην ξεχάσω την Αννούλα.Την Διαμαντοπούλου ντε. "Αγαπητοί μαθητές,αγαπητές μαθήτριες. Εύχομαι καλή επιτυχία στις εξετάσεις σας. Είναι μια σημαντική στιγμή και εύχομαι να δικαιωθούν οι προσπάθειες και τα όνειρά σας." Δώσε μου μια σφαλιάρα,που λέει κι ο Βέγγος, γιατί συγκινήθηκα. Μετά τα τμήματα των τριάντα ατόμων και την κυβέρνηση που έχει κάνει τους μισούς Έλληνες-κυρίως νέους- να τραγουδάνε "Αναθεμά σε, ξενιτιά, με τα φαρμάκια πόχεις" εύχεται την δικαίωση των ονείρων μας.Γιούπι!


τα θέματα http://www.ypepth.gr/docs/them_glo_gen_c_hmer_no_1006.pdf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου