Αναδημοσίευση από το Lenin Reloaded
"Εκτός ελέγχου ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Ηλίας Κασιδιάρης" γράφει ο τίτλος του ποστ των συντρόφων τουRedfly Planet για το σημερινό περιστατικό. Όμως μια τέτοια περιγραφή του περιστατικού είναι μάλλον παραπλανητική. Η επίθεση Κασιδιάρη στην Κανέλη είναι ταυτόχρονα απόλυτα πραγματική και πλήρως μιντιακή: Με άλλα λόγια, ο υπόδικος και χτύπησε την Κανέλη πραγματικά (και δεν προσποιήθηκε ότι την χτύπησε ή ότι είχε πρόθεση να την χτυπήσει), και έδωσε μία παράσταση για τα ΜΜΕ ενσυνείδητα. Αυτή ακριβώς τη διάσταση παραγνωρίζει μια περιγραφή με όρους "απώλειας ελέγχου." Ο Κασιδιάρης δεν απώλεσε κανέναν έλεγχο. Έδρασε ακριβώς για να δει όλη η Ελλάδα τις προθέσεις της Χ.Α απέναντι στο ΚΚΕ. Και αυτό δεν είναι εικασία: Δεν υπάρχει "αυθόρμητο" όταν γνωρίζεις ότι είσαι καλεσμένος σε τηλεοπτική εκπομπή και ότι τα όσα λες ή κάνεις παρακολουθούνται σε πανελλήνια κλίμακα (οι γελοίες παραστάσεις κουτσαβακισμού του Τατσόπουλου τον οποίο απέσυρε άρον-άρον ο ΣΥΡΙΖΑ απ' την TV είναι ένα άλλο πρόσφατο δείγμα).
Φυσικά ο Κασιδιάρης γνώριζε ότι ασκώντας πραγματική φυσική βία μπροστά στις κάμερες θα συλληφθεί. Και φυσικά δεν πήρε την απόφαση να το κάνει χωρίς συμφωνία του κόμματός του. Η συζήτηση συνεπώς δεν πρέπει καθόλου να είναι για τον "τρελό" που "έχασε τον έλεγχο" και επιτέθηκε με γροθιές εναντίον της βουλευτή του ΚΚΕ, αλλά για τους πολιτικούς λόγους που αποφασίστηκε από την Χ.Α μια θεαματική πράξη τρομοκράτησης των κομμουνιστών.
Ο Κασιδιάρης, και συνεπώς η Χ.Α, έστειλε ένα τηλεοπτικό μήνυμα σήμερα σε όλη τη χώρα. Έστειλε ένα μήνυμα προθέσεων. Και δεν το έστειλε για να δυσφημιστεί αλλά για να διαφημιστεί. Ή καλύτερα, το ότι για κάποιους από μας η πράξη Κασιδιάρη είναι αποτρόπαια και συνιστά δραματική απόδειξη του γιατί η Χ.Α δεν πρέπει να μπει στη Βουλή, για άλλους συνιστά έναν έμπρακτο λόγο να ψηφίσουν την Χ.Α. Σε αυτούς τους άλλους απευθύνθηκε η Χ.Α "κλείνοντας το μάτι" κατά πώς συνηθίζει ο αποκρουστικός Κασιδιάρης, όπως έκανε και όταν κινηματογράφησε την επίσκεψή της στην Χαλυβουργία για να εξευτελίσει το ΚΚΕ και να διασύρει τον αγώνα των Χαλυβουργών (με την βοήθεια πλήθους πρόθυμων βοηθών "εξ αριστεράς"...). Η Χ.Α είναι φορέας μιας θεατρικότητας βασισμένης στο πραγματικό του φασιστικού τρόμου. Η υπόσχεσή της --αυτό ήταν το μήνυμα που μεταδόθηκε παντού μέσω της τηλεόρασης για χάρη της οποίας έδρασε ο Κασιδιάρης-- είναι η φυσική εξόντωση των κομμουνιστών. Για όποιον θεωρεί ότι τούτο την καθιστά ακίνδυνη ή αλλόκοτα "μεταμοντέρνα", ας σκεφτεί πόσο θεατρικό, πόσο ενσυνείδητο για τη δύναμη της μιντιακής εικόνας (και ήχου) ήταν σε όλες του τις εκδηλώσεις το ναζιστικό καθεστώς που πρωτοστάτησε στις πραγματικές μαζικές δολοφονίες εκατομμυρίων κατοίκων της Ευρώπης κατά την περίοδο 1932-1945. Ή πόσο θεατρικός και ενσυνείδητος για την δύναμη των ΜΜΕ ήταν ένας απόλυτα ψυχρός δολοφόνος φασίστας όπως ο Άντερς Μπρέβικ.
"Πάνω στα ματωμένα πουκάμισα των σκοτωμένων Εμείς καθόμασταν τα βράδια Και ζωγραφίζαμε σκηνές απ' την αυριανή ευτυχία του κόσμου. Έτσι γεννήθηκαν οι σημαίες μας." - Λειβαδιτης
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου