Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Ο όρκος του κυρ Παντελή

Έχοντας πλήρη επίγνωση ότι μου αντιστοιχούν 80 το πολύ χρόνια ζωής σ’ αυτόν τον πλανήτη ορκίζομαι

Να μην αγωνιστώ , να μην με νοιάξει για το μέλλον του λαού μου.
Να παραπονεθώ για κάθε κλείσιμο δρόμου, για κάθε κλεισμένο λιμάνι και εργοστάσιο, για κάθε κατάληψη στο πανεπιστήμιό μου.

Ορκίζομαι αιώνια έχθρα στον εργάτη,αιώνια πίστη στον έλληνα επιχειρηματία.
Συνυπογράφω την θεσμοθετημένη κλοπή του πλούτου που παράγει η ελληνική κοινωνία και την καρπώνεται μια χούφτα αφεντάδες. Αυτούς τους αφεντάδες ορκίζομαι να υπηρετώ.

Πιστεύω πως το παιδί μου αξίζει νοσοκομείο και φάρμακο, μόνο αν το οικονομικό σύστημα κρίνει πως με χρειάζεται . Πως το παιδί μου αξίζει βιβλίο και σχολείο μόνο αν η οικονομική μου κατάσταση το επιτρέπει.
Αρνούμαι το δικαίωμα στον φτωχό να μάθει μουσική . Αρνούμαι ο δικαίωμα στον καθένα να μπορεί να γίνει δημιουργός και καλλιτέχνης.

Αρνούμαι στον άνθρωπο με ειδικές ανάγκες το δικαίωμα να δουλεύει, να ζει όπως οι υπόλοιποι.

Παραχωρώ το δικαίωμα μου να ξέρω πως ό,τι κι αν γίνει έχω μια στέγη πάνω απ’ το κεφάλι μου. Αναγνωρίζω στο σύστημα το δικαίωμα ,αν αρχίσω να του φαίνομαι περισσότερο χρήσιμος σαν άεργος, αυτή η στέγη να μου στερηθεί.
Δεν έχω δικαίωμα στην τροφή ούτε εγώ ούτε το παιδί μου. Αν χρειαστεί στο όνομα της ευημερίας της οικονομίας ας μου στερηθεί.

Παραχωρώ και τα παρακάτω δικαιώματα, αν και γνωρίζω πως με την σημερινή παραγωγικότητα της εργασίας θα μπορούσαν  να ικανοποιούνται για όλους.
Τα δικαιώματα αυτά είναι τα παρακάτω:

1)Το δικαίωμα στον ελεύθερο χρόνο
2) Το δικαίωμα να ξέρω πως η επιβίωσή μου είναι εξασφαλισμένη
3)Το δικαίωμα στην δουλειά που γουστάρω
4)Το δικαίωμα όταν πηγαίνω 60 χρονών να πάψω να δουλεύω όχι  μόνο οικοδομή, αλλά και ναύτης και καθηγητής
5)Το δικαίωμα στον πολιτισμό,που παρέχεται δωρεάν
6)Το δικαίωμα να αθλούμαι δωρεάν
7) Το δικαίωμα να πηγαίνω διακοπές δυο βδομάδες τουλάχιστον κάθε χρόνο
8) Το δικαίωμα να ζω στα δεδομένα του 21ου αιώνα.
9) Το δικαίωμα η νίκη του ανθρώπου πάνω στη φύση,η τεχνολογία, να μην χρησιμοποιείται για όφελος της ανθρωπότητας , αλλά για όφελος της εκάστοτε αστικής τάξης

Επίσης παραχωρώ τα παρακάτω δημοκρατικά δικαιώματα
1) Το δικαίωμα να αποφασίσω αν στον τόπο μου θα παράγεται πρώτα ντομάτα για να μην πεινάσω και μετά όλα τ’ άλλα
2)Το δικαίωμα να εκλέγω αυτόν που διαχειρίζεται την εξουσία. Δέχομαι αν’ αυτού να εκλέγω το πολιτικό του προσωπικό
3)Το δικαίωμα η γνώμη μου να μετράει το ίδιο με του Πρετεντέρη ή του ιδιοκτήτη του MEGA, του Ant1 κλπ κλπ

Δέχομαι ,αν η ανάγκη διεύρυνσης της αγοράς το απαιτήσει, να χύσω το αίμα το δικό μου και του παιδιού μου σε ένα πόλεμο.

Αδιαφορώ για τις χώρες του τρίτου κόσμου.

Με σημαία μου το θησαυροφυλάκιο του Σκρουτζ Μακ Ντακ συνοψίζω

Ορκίζομαι ότι θα αγωνιστώ έως την τελευταία σταγόνα του αίματός μου για την πλήρη υποδούλωση και εξάρτηση της πατρίδας.

Για την περιφρούρηση των συμφερόντων της ελληνικής αστικής τάξης και την αποκατάσταση και κατοχύρωση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της. *
Για όλους τους παραπάνω λόγους στις εκλογές τις 17 Ιούνη θα ψηφίσω όποιο κόμμα δεν αμφισβητεί σε καμία περίπτωση τα παραπάνω, όποιο κόμμα δεν  πρόκειται να αμφισβητήσει την εξουσία της αστικής τάξης.
Τέλος ορκίζομαι όποια φωνή μου ζητήσει να πάρω πίσω τους παραπάνω όρκους να την καταδικάσω, να την χαρακτηρίσω γραφική, να βαφτίσω αυτή την ιδέα ξεπερασμένη και ποτέ ποτέ αυτή την φωνή να μην τη ψηφίσω.


https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8G1bwt3czkg



*Τα πλάγια γράμματα είναι παράφραση του όρκου του Ελασίτη ,καθιερωμένος με απόφαση της ΠΕΕΑ (Πολιτική Επιτροπή Εθνικής Απελευθέρωσης) – “Κυβέρνησης του Βουνού”, το 1944 και είναι ο εξής:
“Ορκίζομαι ότι θα αγωνιστώ έως την τελευταία σταγόνα του αίματός μου για την πλήρη απελευθέρωση, ακεραιότητα και ανεξαρτησία της πατρίδας.
Για την περιφρούρηση των συμφερόντων του ελληνικού λαού και την αποκατάσταση και κατοχύρωση των κυριαρχικών δικαιωμάτων του. Για τον σκοπό αυτό θα υπακούω στις πράξεις και αποφάσεις της ΠΕΕΑ και θα εκτελώ ευσυνείδητα και πειθαρχικά τις εντολές και οδηγίες των ανωτέρων μου και θα αποφεύγω κάθε πράξη που θα με ατιμάζει σαν άτομο και σαν αγωνιστή του ελληνικού λαού”
 
Προφανώς δεν εννοώ λέξη από τα παραπάνω. Προφανώς έχοντας την στοιχειώδη αίσθηση του δικαίου και το ένστικτο της αυτοσυντήρησης ταυτίζομαι με τον πραγματικό όρκο του ΕΛΑΣιτη.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου