Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Ένα φρικτό ψέμα που διέδωσε όλη η internet-ικη κοινότητα

Η πιο πετυχημένη ατάκα –κατά την παπιογνώμη- για την αντίδραση (βασικά την μη αντίδραση) του Παυλόπουλου στον τραμπουκισμό του Κασσιδιάρη (φτού) απέναντι στην Κανέλλη ήταν η εξής: Δήλωση Παυλόπουλου: Εγώ δεν ξέρω τίποτα για το ξύλο.Εγώ κοιτούσα τη Γιαδικιάρογλου που κοιτούσε την Πετροπούλου που κοιτούσε την Πετροβασίλη.
Μάλιστα το google στις 9.12 μμ σήμερα μου βγάζει 2.210 αποτελέσματα, δηλαδή χιλιάδες site και blogs που αναπαρήγαγαν αυτό το αστείο.
image
Το μεγάλο αστείο της υπόθεσης είναι ότι η πραγματική ατάκα είναι “Εγώ πρόσεχα την Πολυχρονοπούλου, που πρόσεχε την Ξανθοπούλου που μίλαγε με την Γιαδικιάρογλου”. Επίσης δεν περιλαμβάνεται η Πετροβασίλη, αφού η Αλίκη την υποδύεται στο “Χτυποκάρδια στο θρανίο” και όχι στο “Το ξύλο βγήκε απ’τον παράδεισο” απ’ όπου προέρχεται η ατάκα, βεβαίως βεβαίως. Μπορείτε να το διαπιστώσετε στο 1.19.49 του παρακάτω βίντεο
Όλοι γονατίζουμε μπροστά σ’αυτή την παραπλανητική ραδιοαρβύλα.

Δηλώσεις του Google :"Εγώ κοιτούσα το facebook,που κοιτούσε το twitter που κοιτούσε το myspace".
Πηγές που εξετάζονται ως αναξιόπιστες θέλουν τον Παυλόπουλο να δηλώνει εκ νέου "Τελικά δεν κοιτούσα την Γιαδικιάρογλου. Κοιτούσα την Πολυχρονοπούλου".

(όποιος περίμενε κάποιο σπουδαίο ρεπορτάζ-αποκάλυψη, sorry...χοχοχοχο)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου